Umiejętności menedżera w zakresie działań projektowych

Specjaliści ds. szkoleń są świadomi, że umiejętności niezbędne do organizowania projektów zdobywa się metodą praktyk kierowniczych albo specjalistycznych szkoleń. Menedżerowie przedsięwzięć najczęściej muszą zarządzać projektem uczestnicząc w nim na całego. Więcej treści znalazłem w tym miejscu:
Zestawienie – Szkolenia Z Przywództwa
W niniejszym blogu wskażę ważne typu kompetencji kierownika działań projektowych. Kompetencje z kierowania projektem mieszczą się kilku punktach:
–    łączenie czynności, czyli kompleksowe podejście od projektu oraz zrealizowanie całej listy czynności,
–    zdefiniowanie zakresu zadań, co w praktyce oznacza kompetencje delegowania czynności oraz formułowania wzorców ich realizacji,
–    zarządzanie zasobami osób podlegających szefowi projektu, uznawane za istotną zdolność menedżera zespołu projektowego,
–    organizowanie zakupów, co oznacza podejmowanie aktywności w sprawach zakupów nowych maszyn i wyszukiwanie ofert u partnerów biznesowych,
–    administrowanie personelem, co oznacza umiejętności formowania grupy projektowej i sprawowania funkcji szefa swojego personelu w projekcie,
–    komunikowanie się pomiędzy ludźmi,
–    terminowość i techniki realizacji czynności projektowych,
–    zajmowanie się budżetem w przedsięwzięciu,
–    dokonanie oceny niepewności i ryzyka odnoszącego się do zakończenia projektu.
W powyższych tematach organizowałem w ostatnim czasie dużo szkoleń. Ludzie biorący udział oczekiwali praktycznych umiejętności i technik zarządzania. Jestem zaciekłym fanem takich obszarów tematycznych i myślę, że typowy kierownik zakładu musiałby dobrze zarządzać działaniami projektowymi.
O NASZYM DZIENNIKU

Tutaj  często przeczytasz też na temat:
– analizy motywacji ludzi w przedsiębiorstwach wszelkich branż
– testy osobowościowe
– zajęcia edukacyjne z kompetencji społecznych i biznesowych
– szkolenia motywacyjnych
– kierowanie kadrami
Serdecznie zachęcamy do następnych wizyt na naszej stronie.

Comments are closed.