Scenki komunikacyjne – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy iż na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Integracyjne zalecamy nizej wymienione problemy do pracy dyplomowej:

  • zabawa edukacyjna : „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie” i „Tajemnice Zaśnięcia i Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w ujęciu ikon”
  • zabawa kreatywna – „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów” i „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii”
  • symulacja kreatywna : „Zbrodniarze wojenni byłej Jugosławii” oraz Symulacje Menedżerskie oraz „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)”
  • zabawa językowa : „Opinie ocenianych grup pacjentów na temat poprawy zdrowia po pobycie w uzdrowisku” oraz „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej”
  • zabawa edukacyjna – „Stosunek społeczeństwa katalońskiego do kwestii uzyskania niepodległosci przez Katalonię” i „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego”
  • zabawa edukacyjna : „Sposób kreowania postaci ojca w twórczości Danila Kiša” i „Realizacja prawa do swobody wypowiedzi przez środki społecznego przekazu”
  • symulacja językowa : „Działalność muzeum – zamek Górków w zakresie tworzenia kolekcji ikon” i „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera”
  • symulacja kreatywna : „Problem postpamięci we współczesnych komiksach o Holokauście” i „Erotyka w życiu codziennym mieszkańców starożytnych Pompejów”
  • zabawa kreatywna – „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych” oraz „”Lalka” Bolesław Prusa jako powieść o mieście”
  • Comments are closed.