Scenki integracyjne – zalecenia do pracy dyplomowej


Informujemy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne zaleca się poniższe opracowania do zaliczenia:

  • zabawa menedżerska : „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz” oraz „Miasto Ochryd (Ochryda) w przestrzeni historycznej i kulturowej”
  • zabawa edukacyjna – „Rozumienie podstawowych pojęć religijnych: religia, sekta, Bóg, wiara, kościół/Kościół ” i „Problemy z przystosowaniem do życia w społeczeństwie informacyjnym. Aspekty socjologiczne i kulturowe”
  • zabawa strategiczna – „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie” i Naukowe Symulacje Menedżerskie W Przemyśle oraz „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego”
  • zabawa menedżerska : „Rola folkloru w życiu człowieka i społeczeństwa na modelu Rosji” i „Terroryzm islamski przypadek Al.-Kaidy”
  • zabawa biznesowa – „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS” oraz „Najważniejsze czynniki atrakcyjności turystycznej krajów skandynawskich”
  • zabawa decyzyjna : „Język Shreka” i „Mitopoetycki obraz rusałki. Konteksty nurtu romantycznego”
  • zabawa lingwistyczna : „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków” i „Twórczość Fiodora Michałowicza Dostojewskiego w lustrze polskiej krytyki literackiej (Problematyka i poetyka postaci „Idiata”)”
  • symulacja menedżerska – „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu” i „Wpływ środków masowego przekazu na rozwój dziecka w wieku od 4 do 12 lat”
  • symulacja strategiczna – „Konkursy Chopinowskie w polskich i rosyjskojęzycznych czasopismach” oraz „Kara śmierci – między historią a etyką”
  • Comments are closed.