Scenki edukacyjne – założenia do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy że na studiach Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne rekomenduje się tu przedstawione publikacje do pracy dyplomowej:

  • zabawa strategiczna : „Kulturowy wizerunek kobiet w wybranych mediach współczesnych” oraz „Edukacyjny potencjał Świętokrzyskiego Parku Narodowego”
  • symulacja słownikowa : „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej” oraz „Czarny wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju”
  • gra komunikacyjna – „Limeryk – charakterystyka i konkretyzacje gatunku” i Inżynierskie Gry Biznesowe oraz „Rola internetu w komunikacji społecznej”
  • gra decyzyjna : „Dziennikarstwo internetowe” i „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego”
  • zabawa edukacyjna – „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej” oraz „Techniki manipulacji w tekstach reklamowych”
  • symulacja biznesowa : „Temperatura powietrza w Łebie w aspekcie rekreacji (1966-1998)” oraz „Wizerunek idealnego mężczyzny w ogłoszeniach matrymonialnych”
  • gra biznesowa : „Fabryka Boleslawa Kasprowicza w Gnieźnie” oraz „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku”
  • gra menedżerska : „Słownictwo w wędkarstwie” oraz „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska”
  • gra słownikowa : „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” i „Oblicza pamięci w cyklu podolskim Włodzimierza Odojewskiego”
  • Dodaj komentarz