ZADANIE TRENERSKIE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Made in Poland; Przemysław Wojcieszek
Samson; Andrzej Wajda, Jak we śnie; Michel Gondry
Fargo; Ethan Coen, Joel Coen
Król wzgórza ; Steven Soderbergh, Johny Rambo; Sylvester Stallone
Szef wszystkich szefów; Lars von Trier
Nieodwracalne; Gaspar Noé, Pestka; Krystyna Janda
To właśnie miłość; Richard Curtis, Komornik; Feliks Falk
Dom z piasku i mgły; Vadim Perelman
Bad Boys; Michael Bay, Czego pragną kobiety; Nancy Meyers
Kieszonkowe; Richard Benjamin
Kevin sam w domu; Chris Columbus
SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Dead Can Dance, Within The Realm Of A Dying Sun, Siouxie & The Banshees, The Scream
Rolling Stones. The, Voodoo Lounge, AC/DC, Highway To Hell, Dirty Blues Band, Dirty Blues Band
U2, The Joshua Tree, T.Rex, Electric Warrior, Sting, …Nothing Like The Sun
Lady Pank, To jest tylko rock and roll
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność prostego artykułowania skomplikowanych instrukcji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki ulotkę aplikowania dowolnej zwymienionych tutaj tabletek:
23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel
139.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – takrolimus
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
214.6, Alergeny różne mieszane – produkty do leczenia podtrzymującego
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny