Ocena organizacji prowadzącej szkolenia

Jakość i rezultaty szkolenia (w kursach tzw. in company) zależą od szerokiego spektrum czynników: właściwego określenia zamierzeń uczestników, zastosowania metod oraz oczywiście nieprzewidywalnego elementu ludzkiego. Niestety inna grupa czynników bywa brana pod uwagę w działanich doradczych otwartych. Wówczas muszę brać udział zatrudnieni zatrudnieni na tym samym stanowisku pracy, ale którzy przyjechali z wielu firm. Wówczas kryteria doboru organizacji szkoleniowej mogą być zbliżone, jednakże kooperacja z instytucją edukacyjną ma czasami bardziej spersonalizowany charakter. Szczegóły poznasz w tej książce: Analiza Ofert – Kursy Z Prezentacji .
Sugerowana przez Narodowe Stowarzyszenie Instytucji Szkoleniowych technika działania w procesie oceny szkolenia powinna wskazywać stadium wprowadzenia do działania szkoleniowego oraz fazę działania właściwego. Musi to być to wynikiem pełnej analizy celów dydaktycznych. Podczas rozpoczęcia klient musi zorientować się, jaką metodę przeprowadzenia sesji szkoleniowych – jako odpowiedź na wstępnie zdefiniowane zamierzenia – proponuje instytucja edukacyjna.
W skutek otrzymania feedbacku firma prowadząca szkolenia może rozeznać, czy jej oferta została zaakceptowana przez klienta oraz pozwala zaplanować przyszłe działania diagnostyczne. Po tych czynnościach zwykle nadchodzi czas na decyzję w sprawie świadczeniodawcy (firmy szkoleniowej).  Dalsze kroki zmierzają do określenia dużych kosztów oraz poważnego zaplanowania obowiązków obu firm.
Pierwsze kroki algorytmu zaprojektowania i zorganizowania projektu szkoleniowego to:
– sfromułowanie prośby o ofertę i otrzymanie programu projektu,
– ustalenie najważniejszych kwestii realizacji przedsięwzięcia i początkowe określenie zamierzeń edukacyjnych, a także metody realizacji zajęć.
CO TO ZA BLOG?
Ten portal prowadzi grupa mających wieloletni staż badaczy realizujących wykłady na tematy miękkie z wszelkich dziedzin gospodarki.

W tym blogu mówimy też na temat:
– audyty kompetencji ludzi w instytucjach i organizacjach
– kwestionariuszy kompetencyjne
– cykle kształceniowe z pracy i komunikacji w zespołach
– szkolenia dla pracowników
– kierowanie zasobami ludzkimi
Z satysfakcja gościmy Państwa w blogu i namawiamy do wielokrotnych odwiedzin na naszej witrynie.

Dodaj komentarz