Nowe wyniki – oczekiwania szkoleniowe zamawiających

Moja współpracowniczka  ciągle analizuje podsumowanie przekazywanych do naszego działu zamówień zapytań od pracodawców pytających o zajęcia edukacyjne.  Wymyślilismy że będziemy go na tej stronie przepisywać, gdyż mnóstwo specjalistów ds. szkoleń zwraca się do nas z pytaniami, jakie kursy są cenione i jakie tendencje panują na rynku szkoleń.
Nasza firma prowadzi jedynie szkolenia handlowe, czyli  programy wyłącznie biznesowe.
Raport obejmuje poniższe kursy o jakie nasi klienci pytali w ostatnim miesiącu:
Treningi z kierowania nietypowymi projektami – program dla doświadczonych.
Przywództwo dla menedżerów
Budowanie motywującej atmosfery pracy
Wyznaczanie celów pracownikom
Szkolenie z zarządzanie czasem
Nowoczesne negocjacje menedżerskie
Proces sprzedaży dla początkujących
Kurs z przyjaznej obsługi klienta
Sprzedaż przez telefon
Zachowania i postępowanie asertywne
Sztuka porozumiewania się
Zarządzanie zmianą
Zespół i skuteczna współpraca
Pragmatyczne podejmowanie decyzji w pracy
Innowator w każdym z nas
Rozwiązywanie konfliktów
Kontrolowane postępowanie ze stresem
Analizowanie strategiczne na wolnym rynku
Oczywiście to lista elastycznie modyfikowana pod potrzeby klientów.
W grupie tematów nie-menedżerskich obecnie wygrywa temat: podejmowanie racjonalnych decyzji
W sprzedażówce dominuje:prospecting handowy
Dla szefów przede wszystkim sprzedawaliśmy:szef jako mentor i coach
Wiele firm chce też organizować  eventy integracyjne
I na koniec moje ulubione – ale popularne – symulacje biznesowe.
Prowadzimy także dodatkowe zlecenia dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi. Są to:
audyt zaangażowania kadry
badania satysfakcji pracowników
kwestionariusze psychologiczne
audyt oczekiwań rozwojowych pracowników
audyt klimatu współpracy
oceny okresowe pracowników
HRowcy ostatnio zwykle pytali nas o:testy motywacji
Za parę dni znowu coś napiszę o trendach na tym rynku .
Raport powstał w oparciu o 37 zapytań otrzymanych od klientów.

COŚ O NASZYCH WPISACH

W ramach naszej oferty są także audyty oczekiwań szkoleniowych – wszystkie oferowane programy są dopasowane do potrzeb grupy. Oferujemy też programy development center, a dodatkowo ocenę zajęć w formie ankiet, a na dodatkowe zamówienie także w formie pogłębionych rozmów z grupą. Polecamy sprawdzone i cenione szkolenia. Klienci najczęściej wybierają z naszej oferty: przywództwo sytuacyjne.

Comments are closed.