Gry z zarządzania – wytyczne do pracy dyplomowej


Informujemy iż na studiach Trening Interpersonalny i Symulacje Doświadczalne zezwala się na poniższe tezy do pracy dyplomowej:

  • symulacja słownikowa – „Otium kultura wypoczynku w starożytnym Rzymie” i „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja”
  • symulacja edukacyjna : „Perswazyjne role dostępnych stereotypów wizerunkowych w reklamie” oraz „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”
  • gra kreatywna – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” i Terapeutyczne Gry Symulacyjne oraz „Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy założenie teoretyczne a praktyka społeczna”
  • symulacja edukacyjna : „Ludobójstwo jako zjawisko regresu kulturowego w dwudziestowiecznej Europie” oraz „Inkwizycja jako instrument polityczny i społeczny działalności Kościoła Katolickiego w wiekach średnich”
  • zabawa biznesowa – „Homo znaczy człowiek. Wybrane aspekty życia mężczyzn będących w związkach” oraz „Analiza powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego”
  • zabawa biznesowa – „Idea współczesnego feminizmu w twórczości Olgi Tokarczuk” i „Komunikacja w rodzinie między matką a córką”
  • symulacja biznesowa : „Charakterystyka postaci detektywów w powieściach kryminalnych Agaty Christe” i „Idea emancypacji u sufrażystek w XIX wieku”
  • symulacja kreatywna : „Negatywny wpływ reklam telewizyjnych na podstawę oraz słowną twórczość dzieci i młodzieży” i „Feministyczny obraz sztucznej kobiety w powieści Alisy Muri „Lalka””
  • symulacja strategiczna – „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych” oraz „Tekst tajny – socjolekt więzienny. Przenikalność prasy więziennej do języka współczesnej młodzieży ”
  • Comments are closed.