Gry kreatywne – tezy do zaliczenia


Potwierdzamy że na kursie Trening Interpersonalny i Gry Umiejętnościowe dopuszcza się poniższe tematy do egzaminu:

  • zabawa językowa – „Sytuacja jezykowa mniejszości narodowych i etnicznych w Albanii, Na modelu Greków i Wolotów w okręgu Gjirokotry” i „Małzeństwo prawosławne i katolickie – porównanie kultur Wschodu i Zachodu”
  • zabawa słownikowa – „Treny Jana Kochanowskiego jako przyład idei cyklu poetyckiego” oraz „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic”
  • zabawa decyzyjna : „Rozwój sztuki filmowej w „złotej erze” filmu niemieckiego na przykladzie filmu Roberta Wiene „Gabinet doktora Caligari” ” oraz Symulacje Szkoleniowe oraz „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego”
  • zabawa edukacyjna : „Propaganda medialna w okresie dwudziestolecia międzywojennego na przykładzie Polski i Niemiec” i „Perswazyjne role dostępnych stereotypów wizerunkowych w reklamie”
  • symulacja menedżerska – „Kreacja świata w polskich tekstach hip-hopowych” i „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji”
  • symulacja decyzyjna – „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu” i „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia”
  • gra edukacyjna – „Promocja marki Toyota za pośrednictwem internetu” i „Związki Collegium Europaeum Gnesnense z zagranicą – nauka, dydaktyka, promocja”
  • symulacja językowa – „Optymalizacja filtracji spektralnej w kamerach i pirometrach podczerwieni” i „Katolicyzm – Prawosławie jeko religie chrześcijańskie”
  • gra strategiczna : „U2 jako urzeczywistnienie mitu popkultury w społeczeństwie postmodernistycznym” oraz „Mogilno: współrzędne czasu historycznego przestrzeń geokulturowa”
  • Comments are closed.