ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Pusty dom; Ki-duk Kim
Nadzieja; Stanisław Mucha, Czarna Carmen; Mark Dornford-May
Jak obrabować bank; Andrews Jenkins
Tata i jego czwórka; Claus Bjerre, Wyścig Armatniej Kuli; Hal Needham
Jajo węża; Ingmar Bergman
Ran; Akira Kurosawa, 300 mil do nieba; Maciej Dejczer
Kiedy mężczyzna kocha kobietę; Luis Mandoki, Kruk; Alex Proyas
8. Mila; Curtis Hanson
Kto zabił ciotkę Cookie?; Robert Altman, Uciekająca panna młoda; Garry Marshall
Piknik pod Wiszącą Skałą; Peter Weir
Efekt motyla; Eric Bress
ĆWICZENIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
U2, The Joshua Tree, Closterkeller, Scarlet
Queensrÿche, Promised Land, Goldie, Timeless, Oasis, Definitely Maybe
Wilki, Wilki, Skin Alley, Skin Alley, Sting, …Nothing Like The Sun
Led Zeppelin, Led Zeppelin
ZADANIE NR 3: – Problematyka poprawnego prezentowania naukowych danych. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci instrukcję przyjmowania jednej zznajdujących się na naszej liście leków:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
133.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – immunostymulujace – czynniki stymulujące wzrost granulocytów
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone