Dla zainteresowanych – wykładowcy i instruktorzy – grupa HR


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:

  • Pusty dom; Ki-duk Kim
  • Nadzieja; Stanisław Mucha, Czarna Carmen; Mark Dornford-May
  • Jak obrabować bank; Andrews Jenkins
  • Tata i jego czwórka; Claus Bjerre, Wyścig Armatniej Kuli; Hal Needham
  • Jajo węża; Ingmar Bergman
  • Ran; Akira Kurosawa, 300 mil do nieba; Maciej Dejczer
  • Kiedy mężczyzna kocha kobietę; Luis Mandoki, Kruk; Alex Proyas
  • 8. Mila; Curtis Hanson
  • Kto zabił ciotkę Cookie?; Robert Altman, Uciekająca panna młoda; Garry Marshall
  • Piknik pod Wiszącą Skałą; Peter Weir
  • Efekt motyla; Eric Bress

    ĆWICZENIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:

  • U2, The Joshua Tree, Closterkeller, Scarlet
  • Queensrÿche, Promised Land, Goldie, Timeless, Oasis, Definitely Maybe
  • Wilki, Wilki, Skin Alley, Skin Alley, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin

    ZADANIE NR 3: – Problematyka poprawnego prezentowania naukowych danych. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci instrukcję przyjmowania jednej zznajdujących się na naszej liście leków:

  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
  • 23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
  • 133.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – immunostymulujace – czynniki stymulujące wzrost granulocytów
  • 178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • Comments are closed.