ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:
Czekając na Joe; Kevin Macdonald
Królik po berlińsku; Bartosz Konopka, ;
Dni naszego szaleństwa; Kar Wai Wong
Pułapka; David Slade, Lumiere i spółka; nowele
Ziemia obiecana; Andrzej Wajda
Nakarmić kruki; Carlos Saura, Tańczący z wilkami; Kevin Costner
Boogie Nights; Paul Thomas Anderson, Mucha; David Cronenberg
Nietykalni; Brian De Palma
Podaj dalej; Mimi Leder, Karate Kid 2; John G. Avildsen
Teściowie; Andrew Fleming
Straszny film 3; David Zucker
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować muzyczną grę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z następujących przebojów:
Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Hedone, Werk
Soundgarden, Badmotorfinger, Rendez Vous, A na plaży (Anna), Thin Lizzy, Whiskey In The Jar
Led Zeppelin, Led Zeppelin, Rolling Stones. The, (I Can’t Get No) Satisfaction, Sting, …Nothing Like The Sun
Budka Suflera, Czas ołowiu
ZADANIE NR 3: – Kwestia zrozumiałego przedstawiania profesjonalnych poleceń. Spisać zrozumiałą dla dzieci zasadę aplikowania jednej znastępujących leków:
178.11, Leki przeciwpsychotyczne – amisulpiryd
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
207.2, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
105.0, Chinolonowe leki przeciwbakteryjne – fluorochinolony do stosowania doustnego
199.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złożone z kortykosteroidami w niskich dawkach
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone