Dla zainteresowanych – trenerzy – specjalizacja HR


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:

  • Czekając na Joe; Kevin Macdonald
  • Królik po berlińsku; Bartosz Konopka, ;
  • Dni naszego szaleństwa; Kar Wai Wong
  • Pułapka; David Slade, Lumiere i spółka; nowele
  • Ziemia obiecana; Andrzej Wajda
  • Nakarmić kruki; Carlos Saura, Tańczący z wilkami; Kevin Costner
  • Boogie Nights; Paul Thomas Anderson, Mucha; David Cronenberg
  • Nietykalni; Brian De Palma
  • Podaj dalej; Mimi Leder, Karate Kid 2; John G. Avildsen
  • Teściowie; Andrew Fleming
  • Straszny film 3; David Zucker

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować muzyczną grę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z następujących przebojów:

  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Hedone, Werk
  • Soundgarden, Badmotorfinger, Rendez Vous, A na plaży (Anna), Thin Lizzy, Whiskey In The Jar
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin, Rolling Stones. The, (I Can’t Get No) Satisfaction, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Budka Suflera, Czas ołowiu

    ZADANIE NR 3: – Kwestia zrozumiałego przedstawiania profesjonalnych poleceń. Spisać zrozumiałą dla dzieci zasadę aplikowania jednej znastępujących leków:

  • 178.11, Leki przeciwpsychotyczne – amisulpiryd
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 207.2, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
  • 163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
  • 105.0, Chinolonowe leki przeciwbakteryjne – fluorochinolony do stosowania doustnego
  • 199.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złożone z kortykosteroidami w niskich dawkach
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • Comments are closed.