Zawiadamiamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Eksperymentalne rekomendujemy tu przedstawione tezy do egzaminu:
zabawa lingwistyczna : „Rozum i uczucie w powieściach Jane Austen” oraz „Badanie czułości czujników światłowodowych na pobudzenie mechaniczne”
gra zespołowa : „Holokaust oczyma dziecka” i „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
zabawa menedżerska : „Kościół katolicki św. Trójcy w Strzelnie i cerkiew prawosławna Św. Michała Archanioła w Ciechocinku” i Interpersonalne Symulacje Menedżerskie oraz „Media na Bałkanach i ich rola w ksztaltowaniu ogólnej świadomości kulturowej w różych społeczeństwach w różnych okresach”
gra komunikacyjna : „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy” i „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina”
zabawa biznesowa – „Komunikacja w rodzinie między matką a córką” i „Tożsamość kulturowa Łemków w Polsce po 1945 roku”
zabawa strategiczna : „Tożsamość kulturowa Łemków w Polsce po 1945 roku” oraz „Blog jako wspołczesna forma pamiętnikarstwa”
zabawa słownikowa – „Świete drogi Europy” i „Dj i Vj. Dopasowanie muzyki do obrazu. Dopasowanie obrazu do muzyki”
symulacja kreatywna – „Polacy i Ukraińcy na terenie Warmii i Mazur” i „Nowy Jork w obiektywie”
symulacja kreatywna – „Romantyzm i „przeklęte pytania” (na modelu dostępnych utworów G. G. Byrona i A. Malczewskiego).” oraz „Masakra turecka na Ormianach wydarzenia z 1915 roku w powieści Czterdzieści dni Musa Dah Franza Werfela”