Coaching w grach dla menedżerów

Coaching to relacja kilku pracowników. Najbardziej doświadczona osoba odgrywa rolę mentora i próbuje pomagać drugiej osobie w określaniu i planowaniu projektów osobistych i zawodowych. Dlatego coaching był w mojej karierze trenera dobrą metodą w czasie gier menedżerskich oraz symulacji opisujących działanie firmy. Jest całe mnóstwo powodów, żeby użyć działanie coachingowe w trakcie gier dla menedżerów oraz symulacji opisujących działanie firmy. Dowiedziałem się o nich, gdy znalazłem taki portal:
Marketingowe Gry Menedżerskie
Cele stosowania coachingu podczas gier dla menedżerów oraz symulacji opisujących działanie firmy są tak jak opisałem poniżej:
–    zwiększenie prawdziwej inspiracji u uczestników,
–    nawiązywanie relacji z uczestnikami szkoleń,
–    chęć otwarcia nowego projektu gospodarczego,
–    odkrycie celu zawodowego przez osoby uczestniczące w szkoleniu,
–    lepsza znajomość swoich priorytetów,
–    wybór innej ścieżki kariery,
–    wzbogacanie kompetencji menedżerskich oraz kierowania ludźmi,
–    równowaga pomiędzy działalnością rodzinną oraz profesjonalisty.

Dwa dni temu prowadziłem szkolenie dla handlowców i ich przełożonych w Szczawnicy w pensjonacie Zapiecek. Wtedy właśnie użyłem coaching podczas gier decyzyjnych i symulacji biznesowych. Uczestnicy szkolenia byli wyjątkowo zainteresowani zadaniami, które opracowałem. Następnie wysnuliśmy następujące wnioski:
–    funkcja przełożonego zwykle staje się najważniejsza w firmie,
–    zarządzanie zespołem potrzebuje od szefa naprawdę niezłych kompetencji,
–    konstrukcja organizacji w różnych branżach bywa taka sama.

W kolejnym artykule przedstawię technikę trzech M. Zawsze ją używam, gdy projektuję symulacje szkoleniowe.

Gwidon Sawicki
Twórca tego postu jest absolwentem wydziału informatyki  Uniwersytetu Wrocławskiego i studiów podyplomowych z dziedziny  psychologii społecznej. Posiada licencję Doradcy Zmiany Osobistej EMA. Prowadzi firmę szkoleniową w Warszawie.  Od ośmiu sezonów koordynuje warsztaty i opracowuje gry odnoszące się do oceny pracowniczej w sektorze „sprzęt biurowy i wyposażenie wnętrz”.

HASŁA:
Symulacje Biznesowe
Treningi miękkie
Gry symulacyjne
Delegowanie
Lean games
Zarządzanie czasem
Szkoła dla trenerów
Opracowania dla szkoleniowców

Comments are closed.