Aktualne statystyki – oczekiwania szkoleniowe zamawiających

Koleżanka z firmy  ciągle sporządza spis wysyłanych do naszej firmy zapytań od odbiorców warsztatów szkoleniowych.  Postanowiliśmy iż będziemy go na naszym blogu wrzucać, ponieważ sporo konsultantów ciekawi, jakie zagadnienia są cenione i jakie tendencje obowiązują na rynku doradczo szkoleniowym.
Nasi handlowcy oferują klientom tylko szkolenia związane z rozwojem osobistym, a więc krótko mówiąc tematy czysto biznesowe.
Analiza obejmuje następujące szkolenia o jakie  klienci pytali w mijającym okresie:
Treningi z zarządzania nietypowymi projektami – etap dla doświadczonych.
Rola i zadania szefa
systemy motywacyjne płacowe i pozapłacowe
Wyznaczanie celów pracownikom
Efektywność osobista w czasie
Zwycięskie negocjacje kontraktowe
Sprzedaż dla ekspertów
Kurs z profesjonalnej obsługi klienta
Zawód telesprzedawca
Asertywność w relacjach z podwładnymi i przełożonymi
Zarządzanie obiegiem informacji
Kierowanie zespołem w trakcie zmian
Budowanie zespołu
Racjonalne podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie
Kreatywne działanie
Rozwiązywanie konfliktów
Kontrolowane postępowanie ze stresem
Myślenie strategiczne w czasach konkurencji
Oczywiście to lista elastycznie modyfikowana pod potrzeby klientów.
W gronie programów dla osób nie będących kierownikami w tym miesiącu dominuje temat: organizacja pracy zespołu
Najlepiej sprzedające się programy handlowe to:trudne sytuacje w obsłudze klienta
Co najbardziej zaciekawiło kierowników:zasady delegowania zadań
Często sprzedawały się też  imprezy team building
To może nasza specyfika ale też często sprzedajemy gry menedżerskie.
Sprzedajemy też projekty konsultingowe dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi. Są to:
audyt zaangażowania kadry
pomiar satysfakcji załogi
testy osobowościowe
audyt oczekiwań rozwojowych pracowników
audyt klimatu współpracy
oceny okresowe pracowników
Najpopularniejsze w ostatnich dniach były:badania potrzeb szkoleniowych
Dziękuję za lekturę i zapraszam ponownie.
Statystyka na podstawie 45 zapytań otrzymanych od klientów.
WIĘCEJ
Nasz dziennik kreuje grono mających wieloletni staż badaczy tworzących kursy z zarządzania z różnych sektorów rynku.

Dodaj komentarz